Ένα πλυντήριο, ένα ψυγείο ή μια τηλεόραση, φέρουν ετικέτα με την σήμανση της ενεργειακή τους απόδοσης και κατηγορίας
σύμφωνα με οδηγία ΕΕ του 1992. Γιατί
δεν γίνεται το ίδιο με το προιόντα του διατροφικού
μας συστήματος το οποίο:
- απειλεί
με εξαφάνιση γύρω στα 10.000 είδη,
- αποτελεί
πηγή του 30% των αερίων θερμοκηπίου
και,
- είναι
υπεύθυνο για το 80% της
ατμοσφαιρικής μόλυνσης από άζωτο και φώσφορο ;
Η οδηγία για τις ηλεκτρικά συσκευές είχε πράγματι εκπληκτικά αποτελέσματα. Το 75% των ψυγείων και των καταψυκτών κατηγοριοποιούνταν αρχικά ως χαμηλής ενεργειακής απόδοσης – κλάσεις από G α D – ενώ σήμερα το 98% παρουσιάζει κλάση Α++ ή ακόμη και Α+++. Με αυτό τον τρόπο, η ενεργειακή απόδοση των ηλεκτρικών συσκευών που φέρουν την ετικέτα αυξήθηκε, σε παγκόσμιο επίπεδο, 3 φορές ταχύτερα από εκείνα που δεν την φέρουν. Η επιβολή ενός παρόμοιου συστήματος στα είδη διατροφής θα μπορούσε να έχει ακόμη πιο επαναστατικά αποτελέσματα, με πρώτο τον δραστικό περιορισμό και την αντιστροφή της ραγδαίας υποβάθμισης του περιβάλλοντος και του πλανήτη.
1. Η υποχρέωση της «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγουμε και καταναλώνουμε. Οι παραγωγοί θα υποχρεώνονται να αξιολογούν ομοιόμορφα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων τους και να είναι υπεύθυνοι για αυτές. Η όλη διαδικασία κοστίζει ελάχιστα: οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής μπορούν να παρακολουθηθούν με ψηφιακά εργαλεία, όπως το Fieldprint - https://fieldtomarket.org/our-program/fieldprint-platform/ - και το Cool Farm Tool - https://coolfarmtool.org/ - ενώ η συνολική πληροφόρηση γύρω από τον παραγωγό μπορεί να παρέχεται μέσω δορυφόρου. Η Olam για παράδειγμα - μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του τομέα στον κόσμο - παρακολουθεί με αυτό το σύστημα γύρω στους 160.000 γεωργούς.
2. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα οδηγήσει αναγκαστικά στο πεδίο της βιώσιμης και υπεύθυνης κατανάλωσης. Η κτηνοτροφία υψηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, για παράδειγμα, απαιτεί 5,7 φορές περισσότερη γη από την κτηνοτροφία χαμηλών επιπτώσεων και παράγει 1.000% περισσότερα αέρια θερμοκηπίου. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα φέρει τον καταναλωτή εμπρός στις επιλογές του, καθόσον θα διαφοροποιεί τα προϊόντα υψηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων από εκείνα των χαμηλών και, επομένως, θα τον στηρίζει στην κατεύθυνση της υπεύθυνης κατανάλωσης.
3. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα εγκαινιάσει μία νέα εποχή, πλήρους πληροφόρησης γύρω από το σύστημα διατροφής, που είναι ακόμη εξαιρετικά ελλιπής. Από αυτή την οπτική γωνία, θα συμβάλλει στην θεμελίωση αποτελεσματικότερων πολιτικών στο πεδίο της διατροφής, όπως εκείνες της φορολόγησης της παραγωγής που συνδέεται με την πρόκληση πραγματικών περιβαλλοντικών ζημιών.
4. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα οδηγήσει στην εμπορική επιβράβευση των αειφόρων επιχειρήσεων και στην προοδευτική δημιουργία ενός ευρύτατου πλαισίου αειφόρου διατροφής.
* Από : http://www.beppegrillo.it
Η οδηγία για τις ηλεκτρικά συσκευές είχε πράγματι εκπληκτικά αποτελέσματα. Το 75% των ψυγείων και των καταψυκτών κατηγοριοποιούνταν αρχικά ως χαμηλής ενεργειακής απόδοσης – κλάσεις από G α D – ενώ σήμερα το 98% παρουσιάζει κλάση Α++ ή ακόμη και Α+++. Με αυτό τον τρόπο, η ενεργειακή απόδοση των ηλεκτρικών συσκευών που φέρουν την ετικέτα αυξήθηκε, σε παγκόσμιο επίπεδο, 3 φορές ταχύτερα από εκείνα που δεν την φέρουν. Η επιβολή ενός παρόμοιου συστήματος στα είδη διατροφής θα μπορούσε να έχει ακόμη πιο επαναστατικά αποτελέσματα, με πρώτο τον δραστικό περιορισμό και την αντιστροφή της ραγδαίας υποβάθμισης του περιβάλλοντος και του πλανήτη.
1. Η υποχρέωση της «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγουμε και καταναλώνουμε. Οι παραγωγοί θα υποχρεώνονται να αξιολογούν ομοιόμορφα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων τους και να είναι υπεύθυνοι για αυτές. Η όλη διαδικασία κοστίζει ελάχιστα: οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής μπορούν να παρακολουθηθούν με ψηφιακά εργαλεία, όπως το Fieldprint - https://fieldtomarket.org/our-program/fieldprint-platform/ - και το Cool Farm Tool - https://coolfarmtool.org/ - ενώ η συνολική πληροφόρηση γύρω από τον παραγωγό μπορεί να παρέχεται μέσω δορυφόρου. Η Olam για παράδειγμα - μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του τομέα στον κόσμο - παρακολουθεί με αυτό το σύστημα γύρω στους 160.000 γεωργούς.
2. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα οδηγήσει αναγκαστικά στο πεδίο της βιώσιμης και υπεύθυνης κατανάλωσης. Η κτηνοτροφία υψηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, για παράδειγμα, απαιτεί 5,7 φορές περισσότερη γη από την κτηνοτροφία χαμηλών επιπτώσεων και παράγει 1.000% περισσότερα αέρια θερμοκηπίου. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα φέρει τον καταναλωτή εμπρός στις επιλογές του, καθόσον θα διαφοροποιεί τα προϊόντα υψηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων από εκείνα των χαμηλών και, επομένως, θα τον στηρίζει στην κατεύθυνση της υπεύθυνης κατανάλωσης.
3. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα εγκαινιάσει μία νέα εποχή, πλήρους πληροφόρησης γύρω από το σύστημα διατροφής, που είναι ακόμη εξαιρετικά ελλιπής. Από αυτή την οπτική γωνία, θα συμβάλλει στην θεμελίωση αποτελεσματικότερων πολιτικών στο πεδίο της διατροφής, όπως εκείνες της φορολόγησης της παραγωγής που συνδέεται με την πρόκληση πραγματικών περιβαλλοντικών ζημιών.
4. Η υποχρέωση «περιβαλλοντικής ετικέτας» θα οδηγήσει στην εμπορική επιβράβευση των αειφόρων επιχειρήσεων και στην προοδευτική δημιουργία ενός ευρύτατου πλαισίου αειφόρου διατροφής.
* Από : http://www.beppegrillo.it
In truth, in 2013, a neighborhood 카지노사이트 casino resort partnered with Bally Technologies to run an internet gaming platform
ΑπάντησηΔιαγραφή